اخذ نماینده فعال از سراسر کشور

مقالات و مطالب مدیریتی

نقش اطلاعات در جایگاه یابی در بازار

94/9/18 توسط روژان مخدومی (بروز رسانی: 94/9/24)


آنالیز اطلاعات هوش تجاری داشبورد مدیریتی سیستم درمانی  زیرساخت  ساخت برند  تصمیمات اجرایی  تصمیم گیری استراتژیک  افزایش سهم بازار  آنالیز داده 




جایگاه در بازار برای یک مرکز خدمات درمانی 

برای یافتن اولویت های سرمایه گذاری یک بیمارستان و شناسایی نقاط قوت ، ضعف ، فرصت ها و تهدیدات در بازار می توان از آنالیز اطلاعات بهره برد .


چالش امروز

قانون گذاری های سیستم درمانی امروزه بر روی خدمات درمانی با کیفیت بالا و هزینه پایین تاکید دارد . این فشار خارجی بازار بیمارستان ها را برای جذب مراجعان داراتر و داشتن روابط خوب با عرضه کنندگان کالاهای پزشکی رقابتی تر کرده است .


تاثیر آنالیز اطلاعات 

بیمارستان ها باید خود را با رقیبان در بازار مقایسه کنند و تصمیمات اجرایی دقیق بر اساس اطلاعات اخذ شود که تعیین می کند کی و چگونه باید بر ساختار برند کار کنند یا قراردادهای جدید تنظیم کنند . 


نتیجه 

تصمیم گیری استراتژیک در مورد ساختار برند و کم کردن هزینه ها می تواند در عین رعایت قانون گذاری های جدید حجم مراجعان را افزایش دهد و باعث رشد سهم بازار شود . 


گروه بندی موضوعی:

آنالیز اطلاعات مدیریت


بیشتر بخوانید:

شما نمی توانید چیزی را که اندازه گیری نمی کنید، مدیریت کنید!

F. John Reh